Sabtu, 16 Februari 2013

Anda Demam Dan Sakit Kepala?

ADA FORMULA YANG TERBAIK UNTUK ANDA

Assalamualaikum.... semoga semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat hendaknya...

Hari ni nak share apa yang berlaku pada umi... Memang tak larat sangat rasanya badan ni bila kena demam dan pening kepala serentak kan? allah je yang tahu macam mana rasa...

Serba tak kena jadinya. pusing kiri salah, pusing kanan pun salah, nak suruh cik abang sayang picitkan tak tau sakit kat mana, satu badan lenguh2... sudahnya duk kelubung dalam selimut je...huhuhu. Bila ke klinik, baru perasan temperature dah 38.7C.  Tapi alhamdulillah allah bagi sakit  nak buang dosa kecil yang umi tak sedar umi dah buat...amin redha dengan ketentuannya.

Balik dari klinik td terus umi ambik Performance Drinks dan Vitamin C Plus dan minum air masak banyak2 pastu tido... dan alhamdulillah kuasa allah, kita berusaha je kan...terjaga dari tido tadi badan dah berpeluh, kepala dah ringan & dah selesai solat & sekarang dah boleh mengadap lappy tuk kongsi cerita ngan semua bahawa saya dah sihat kembali...syukur tak perlu makan ubat klinik tadi hehehe.

Jom baca entry pasal demam ni...

Demam dan sakit kepala adalah sakit yang sentiasa menyerang. Kalau katakan tiada demam sekalipun, hampir pasti sakit kepala pasti ada. Dalam masa sebulan, adalah biasa kalau seseorang itu alami demam atau sakit kepala ataupun kedua-duanya sekali.


Untuk penyembuhan segera, kebiasannya ramai yang mengambil panadol atau paracetamol untuk menyembuhkan demam dan sakit kepala yang kita alami. Namun, harus diingat bahawa panadol dan paracetamol boleh memberi kesan yang tidak baik untuk jangka masa yang panjang seperti kerosakan buah pinggang dan hati.


Punca bagi sakit kepala adalah mungkin terlalu banyak berfikir atau terlalu banyak bekerja manakala punca bagi sakit demam adalah serangan kuman atau bakteria di mana badan bertindak melawan serangan kuman dan bakteria tersebut.


Untuk atasi sakit kepala dan demam, menguatkan fungsi imun tubuh badan adalah paling asas sekali. Terdapat produk Shaklee yang ternyata berkesan merawat demam dan sakit kepala dengan berkesan tanpa kesan sampingan. Ianya adalah Performance Drinks dan Vitamin C Plus.

 
Performance Drinks – Performance drinks adalah produk minuman hidrasi keluaran Shaklee di mana ia membantu bendalir di dalam badan tidak terhidrat dengan terlalu banyak. Pengambilan perfomance drinks ketika anda demam atau sakit kepala, tubuh akan rasa lega dengan cepat dan simptom demam akan reda dengan cepat.


Vita C- Plus – Vita C-Plus adalah supplemen vitamin C. Apabila diambil ketika demam atau sakit kepala, sakit kepala akan berkurangan dan demam juga akan berkurangan dengan segera.





Kedua-dua produk ini jika diambil secara berterusan akanmemberi kekuatan pada badan yang secukupnya untuk menjalani kehidupan seharian.

best sangat2... x rugi umi beli.. apa lagi yg ditunggu jom beli. Boleh hubungi umi ye


Ingin info lanjut hubungi saya :
Call / SMS : 013-9753435
Email : Norshida.zakaria@gmail.com
YM saya : Norshidazakaria
FB : Umi Shida & Fan Page FB :Umishidaonline

** I FOLLOW **

Tiada ulasan:

Catat Ulasan