Jumaat, 1 Mac 2013

Hebatnya Vitamin Cinta

HUBUNGAN INTIM memberikan banyak manfaat kesihatan untuk pasangan suami isteri. Tak ada yang meragukan pernyataan ini. Namun berapa kali sebaiknya hubungan intim dilakukan dalam seminggu? Ini tergantung berapa banyak manfaat yang ingin anda dan pasangan dapat.







 

Kekerapan Hubungan Intim

* Sekali seminggu
Melakukan hubungan intim seminggu sekali memberikan manfaat terkait berat badan. Helen Fisher, PhD, ahli antropologi biologis di Rutgers University, New Brunswick, New Jersey, menjelaskan seks merangsang otak melepas hormon oksitosin yang bisa meningkatkan kualiti tidur. Semakin berkualiti tidur Anda, semakin terkawal berat badan Anda. Tidur mengatur rasa lapar yang berkait dengan hormon ghrelin dan leptin.

* Dua hari dalam seminggu
Kajian di Wilkes University memaparkan orang yang melakukan hubungan seks 2-3 kali seminggu memiliki protein immunoglobulin A (IgA) 30% lebih banyak yang memprotek tubuh dari penyakit. Para peneliti meyakini kesan dari hubungan intim seperti relaks dan pendorong mood punya peranan yang penting terhadap kesihatan tubuh.

* Tiga hari dalam seminggu
Kalau Anda melakukan hubungan intim seminggu tiga kali, Anda mengurangi risiko serangan jantung hingga 50%. Kajian di University of Bristol menyatakan, hubungan intim rutin seminggu tiga kali baik untuk kesihatan jantung Anda.

* Empat hari dalam seminggu
Peneliti di Rumah Sakit Royal Edinburgh, Skotlandia melaporkan pasangan yang melakukan hubungan intim rutin lebih awet muda 4-7 tahun dibandingkan mereka yang jarang berhubungan intim. Pasangan yang melakukan hubungan intim empat hari dalam seminggu memiliki kulit yang lebih sihat. Ia terjadi karena hubungan intim menghasilkan hormon pertumbuhan yang dapat menurunkan lemak tubuh dan menghaluskan kulit.

* Lima hari dalam seminggu
Bukan hanya penampilan luar Anda semakin menarik, perestasi anda juga akan terjaga dengan rutin berhubungan intim lima kali dalam seminggu. Ini kerana frekuensi intim terkait dengan peningkatan optimisme, energi, fokus dan kreativiti. Semakin sering berhubungan intim, anda akan merasa lebih positif dan memiliki hubungan yang bahagia. Fisher mengatakan, dengan berbagai kesan positif ini, anda akan lebih fokus dan bermotivasi dalam pekerjaan sehingga prestasi anda pun meningkat.

* Enam hari dalam seminggu
Semakin sering anda melakukan hubungan intim dalam seminggu, semakin cerdas otak anda. Barb DePree, MD, ahli kandungan di Holland, Michigan mengatakan ketika hubungan intim, aliran darah ke otak meningkat, lalu melepaskan hormon yang bisa meningkatkan kapasiti intelektual. Bahkan kesan lainnya adalah boleh menciptakan sel-sel otak yang baru.

* Tujuh hari dalam seminggu
Tak banyak pasangan yang melakukan hubungan intim setiap hari. Namun jika anda dan pasangan selalu melakukannya, semakin banyak manfaat yang boleh didapati. Dengan hubungan intim setiap hari, pasangan akan memiliki mood yang stabil dan positif.

"Hubngan Intim rutin boleh menurunkan kecemasan, dengan diproduksinya hormon endorphin," jelas Jonathan R Cole, MD, internis di Westlake Village, California. (sumber)
 
Tapi Apa Yang Merisaukan Kita?
 
Kita risau bila melihat pasangan kita sering mengadu keletihan, stress, sukar tidur, sakit pinggang, sakit-sakit badan dan lain-lain lagi?


Jom cuba set Vitamin Cinta ini. Ianya sangat sesuai untuk anda dan pasangan supaya kekal sihat dan bertenaga. Ia juga sangat bagus untuk KEINTIMAN anda dan suami selain dapat kulit dan jantung yang sihat.


Apa khasiat kedua-dua produk ini?







Ostematrix








Manfaatnya:
  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
  • Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf
  • Membantu menetapkan ritma jantung
  • Menyelesaikan masalah insomnia
  • Membantu pengaliran gizi masuk dan keluar daripada membran
  • Membantu dalam pembekuan darah
  • Mengurangkan kadar kolestrol dlm darah
  • Kesihatan untuk tulang dan gigi






Vitamin E








Manfaatnya:
  • Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
  • Memperbaiki peredaran darah,utk memperbaiki tisu.
  • Melindungi paru2 dari pencemaran udara.
  • Memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan.
  • Mengurangkan parut.
  • Mengurangkan tekanan darah.
  • Membantu dalam pencegahan penyakit katarak.
  • Meningkatkan prestasi atlit.
  • Mengendurkan otot kaki dari kekejangan.
  • Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilari.
  • Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat.
  • Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk).
  • Merendahkan kadar kolesterol.
  • Membantu mencegah kanser.
  • Vitamin E boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki.
  • Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri.
Info tambahan :
Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.


Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires" dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik.

Antioksidan yang seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. Nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN-E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.


Set ni sangat sangat sesuai utk kedua-dua pasangan, baik isteri mahupun suami. Jadi si suami boleh hadiahkan utk isteri.. dan isteri juga boleh belikan utk dihadiahkan utk suami tercinta..


sumber :


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Ingin info lanjut hubungi saya :
Call / SMS : 013-9753435
Email : Norshida.zakaria@gmail.com
YM saya : Norshidazakaria
FB : Umi Shida & Fan Page FB :Umishidaonline

** I FOLLOW **

Tiada ulasan:

Catat Ulasan